Dariusz Kunowski  ukończył w 1992 roku scenografię na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Od 1989 roku realizował autorskie przedstawienia, współpracując m.in. z warszawskim teatrem Academia i CSW Zamek Ujazdowski. Po latach pracy jako scenograf w teatrze i telewizji w 2005 roku założył własny teatr Scena Lubelska 30/32, w którym stworzył kilkanaście przedstawień i zainicjował wiele innych projektów związanych z edukacją artystyczną (warsztaty teatralne dla dzieci, festyny artystyczne) i animacją społeczności lokalnej (Festyny „Święto ulicy Skaryszewskiej”). Oprócz działalności w ramach Sceny Lubelska 30/32 Dariusz Kunowski pracuje też z dziećmi przy Stowarzyszeniu Kultury i Edukacji oraz projektuje muzea i wystawy – jest m.in. współautorem ekspozycji w Muzeum Powstania Warszawskiego i w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie. Prezes Stowarzyszenia Pracownie Twórcze Lubelska 30/32 oraz Fundacji Sceny Lubelska 30/32.

 

Daniel Brzeziński – dyplomowany instruktor teatralny: od 2007 roku instruktor w projektach Stowarzyszenia Praktyków Kultury (z grupami młodzieży uchodźczej) a także Muzeum Historii Żydów Polskich (projekt Co mi po świetle gwiazd) i Teatru Remus (projekty z serii Kobierce w latach 2001-2005). W latach 2001-2003 prowadził zajęcia teatralne na podyplomowych studiach dla nauczycieli Animacja Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW. W latach 2006 – 2011 instruktor teatru osób z niepełnosprawnością umysłową Klamra, praktyk kultury: autor i koordynator projektów animacji kultury, m.in. w środowisku uchodźców: Stowarzyszenia Praktyków Kultury (Most, Opowieści z doliny Terek, Cafe Kaukaz, Kaukaska Odyseja, Integracja kreatywna, Multipublikacja, Liderzy Tolerancji) Stowarzyszenia Teatralnego Remus (Bez twarzy, Warszawska lezginka). Animator i instruktor w innych projektach społecznych i artystycznych. Aktor: Teatru Węgajty od 2001 r. (Upiorny Całun, Synczyzna), Teatru Remus w latach 2002-2009 (m.in. Śpiący, Romeo i Julia, Jedno Echo, Projekt Wyspiański), Teatru Scena Lubelska 30/32 od 2005 r. 

 

Agata Brzozowicz  animatorka kultury, pedagożka, tłumaczka. Posiada długoletnie doświadczenie przy realizacji spektakli teatralnych, festiwali filmowych, imprez muzycznych i programów kulturalnych. W pracy z ludźmi lubi bawić się formą, pobudzać wyobraźnię, łamać konwencje i tworzyć. Pracowała w ośrodku kultury, szkole, organizacjach pozarządowych, współpracowała m.in. z Mistrzowską Szkołą Wajdy, Warszawskim Festiwalem Filmowym, Stadionem Narodowym PGE, Telewizją Polską, Teatrem Nowym, Muzeum Sztuki we Wrocławiu. W swoich działaniach kieruje się potrzebą doświadczania, rozwoju i istnienia w kulturze.  

 

Piotr Herbich – ukończył filozofię na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2005 roku aktor Sceny Lubelska 30/32, gdzie oprócz ról w kilkunastu spektaklach był także scenarzystą kilku z nich oraz koordynatorem projektów teatralnych, edukacyjnych i tanecznych. Pracuje również jako tłumacz, przełożył na polski m.in. książkę Po skończoności Quentina Meillassoux. Wiceprezes Fundacji Sceny Lubelska 30/32.
Katarzyna Żytomirska – pisarka, etnolog, aktorka teatru Scena Lubelska 30/32 (m.in. Kalevala, Dawid, Historyja o Chwalebnym Zmartwychwstaniu Pańskim, Tango Muerte, Czarna Mańka Królowa Przedmieścia, Wiech na 103, Róża ze Skaryszewskiej, Ferajna pana Dropsa, 100-noga i spółka). Członek Stowarzyszenia na Rzecz Kultury Tradycyjnej Dom Tańca. Animatorka Tańcograjki – zajęć dla dzieci z muzyką na żywo. Współpracuje z Teatrem Węgajty oraz Fundacją Drama Way przy projektach teatralnych, edukacyjnych i kulturalnych. Autorka spektakli muzycznych Wstydek-Bajtek i drewniane ludki, Muzykanci Tralalanci oraz książki etnograficzno-magicznej Opowieści roztoczańskie. Stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w dziedzinie baśni zebranych przez Oskara Kolberga. Autorka Tańczącego Lwa będącego autorską adaptacją baśni ludowych. Bardzo lubi poziomki.